cartell-public-2014
Després d’uns quants mesos de treball intens durant els quals hem creat, dibuixat, escrit, retocat, cosit, retallat, serigrafiat, … el dissabte 5 d’abril ens presentem al Mercat de les Idees a Lleida.

El Mercat de les Idees és un espai a l’eix comercial de Lleida on joves creadors i creadores poden exposar o vendre les seves obres, organitzat per la regidoria de juventut de l’Ajuntament de Lleida. Vam presentar la sol·licitud  i avui ens han dit que som un dels projectes escollits.

Així que ara ens toca treballar de valent per poder-ho tenir tot preparat. No cregueu que ha estat fácil arribar fins aquí. Ni tampoc ho ha estat poder anar al Mercat.

Quan vam veure que es feia el Mercat a la nostra ciutat vam trobar que era una bona oportunitat per presentar NusCreacions. Però no us cregueu que va ser fácil, posar-se d’acord entre tants sempre és molt complicat. Nosaltres tres no tenim massa problemas perquè aviat ho tenim enllestit, però ells … El Pele està vellet i pensava que el Mercat era massa per a ell, el Mele no volia estar exposat a tanta gent, a la Monenon li costa això de la llum del dia, el Tigró tant cassolà!!, el Tamarro diu que no li agraden les ciutats i el Poquito, ell si que hi volia anar. Al final entre el Poquito i nosaltres tres, vam aconseguir convencer a la resta, així que ens vam presentar i el dissabte 5 d’abril ens trobaràs a la Plaça de la Catedral.

T’hi esperem!!